FAQ i pomoc
Subskrypcje, płatności i przedłużanie dostępu
Jakie pakiety subskrypcyjne są dostępne w Portfelu Inwestora i czym się one różnią?
Dostępne są pakiety Basic, Standard oraz Premium. Ich zawartość oraz różnice pomiędzy nimi zostały szczegółowo przedstawione w dziale CENNIK. Poszczególne pakiety można nabyć w ramach subskrypcji miesięcznej bądź rocznej. Warto dodać, że funkcje, które zamierzamy wprowadzić w przyszłości (np. alerty, powiadomienia, podsumowania podatkowe, dodatkowe statystyki) w zdecydowanej większości będą automatycznie dodawane do pakietu Premium bez wpływu na jego cenę.
Na czym polega „Oferta powitalna 2+1”?
W związku z pojawieniem się Portfela Inwestora na rynku, postanowiliśmy wprowadzić specjalną ofertę, która umożliwia wykupienie pakietu Premium na 3 lata. Uwaga: użytkownik płaci jedynie za 2 lata, a dodatkowy rok otrzymuje gratis! Ofertę „2+1” wraz z jej szczegółami możecie zobaczyć w CENNIKU.
Wykupiłem subskrypcję, korzystając z oferty powitalnej „2+1”. Co się stanie, kiedy upłyną pełne 3 lata od zakupu?
W takiej sytuacji użytkownik dalej będzie traktowany jako konto Premium. Jeśli korzysta z płatności cyklicznych, to zostanie pobrana opłata za kolejne 12 miesięcy.
Czy mogę zmieniać pakiety subskrypcyjne jeszcze przed ich zakończeniem?
Użytkownicy mogą w dowolnym momencie podwyższać subskrypcję na wyższą, niezależnie od tego czy obecnie mają dostęp miesięczny czy roczny. Warto jednak zaznaczyć dwie różnice. A) Jeśli użytkownik posiada subskrypcję miesięczną i chce zmienić ją na wyższą roczną, to po prostu łączymy te dwa okresy (czas pozostały z miesiąca oraz nowy pełny rok) i naliczamy opłatę za rok. Nie zwracamy pieniędzy za czas pozostały do zakończenia danego miesiąca. Jednocześnie użytkownik od razu może cieszyć się z możliwości, jakie daje wyższy pakiet. B) Jeśli użytkownik posiada subskrypcję roczną i chce zmienić ją na wyższą roczną, to zapłaci tylko różnicę – wartość niewykorzystanej subskrypcji zostanie odjęta od ceny nowego pakietu. W ten sposób użytkownik może od razu przejść na wyższy pakiet z większymi możliwościami. Jednocześnie nie jest możliwe obniżenie bieżącego pakietu do niższej wersji, dopóki nie wygaśnie nam dotychczasowa subskrypcja.
Czy w przypadku zmiany subskrypcji na wyższą mogę od razu zacząć korzystać z dodatkowych możliwości?
Tak, w każdym przypadku przejście na wyższą subskrypcję i opłacenie jej sprawia, że użytkownik natychmiast może korzystać z większych możliwości.
Co dzieje się w sytuacji, kiedy zmieniam pakiet subskrypcyjny na niższy?
W przypadku obniżenia subskrypcji większość funkcji pozostaje bez zmian, natomiast w niektórych przypadkach użytkownik będzie musiał spełnić określone limity. Przykład: w przypadku pakietu Standard można posiadać dwa portfele, a w przypadku Basic tylko jeden. Jeśli użytkownik posiada dwa portfele w ramach pakietu Standard, i zdecyduje się na przejście na Basic, to program poprosi go o wybranie, który z portfeli ma zostać usunięty.
Czy oferujecie dodatkowe korzyści dla stałych użytkowników, którzy przez dłuższy czas mają wykupiony dostęp do Portfela Inwestora?
Owszem, zaplanowaliśmy dodatkowe korzyści dla osób, które zdecydują się korzystać z Portfela Inwestora przez długi czas i wybiorą jedną z subskrypcji rocznych. Po pierwszym roku z opłaconym dostępem, dodajemy gratis 1 miesiąc abonamentu. Po drugim roku z opłaconym dostępem, dodajemy gratis 2 miesiące abonamentu. Po trzecim roku z opłaconym dostępem, dodajemy gratis 3 miesiące abonamentu. Warunkiem, aby skorzystać z tych korzyści, jest ciągły, aktywny abonament. Osobno traktujemy ofertę powitalną „2+1”, która w ujęciu procentowym wypada najlepiej (oszczędność pieniędzy na poziomie 35%), ale nie jest na stałe wpisana do cennika i może z czasem zostać wycofana.
W jaki sposób mogę sprawdzić mój aktualny pakiet subskrypcyjny oraz ile zostało do jego wygaśnięcia lub odnowienia?
Aktualny pakiet oraz datę jego wygaśnięcia można sprawdzić w Panelu Użytkownika. Dodatkowo, w sytuacji, kiedy do wygaśnięcia pozostanie mniej niż 30 dni, aplikacja zacznie sama o tym przypominać – najpierw poprzez odpowiedni komunikat w Portfelu Inwestora, a następnie poprzez wysyłkę mailingu z przypomnieniem.
Gdzie znajdę Panel Użytkownika?
Z perspektywy aplikacji: wystarczy kliknąć w ikonkę postaci w prawym górnym rogu. Z perspektywy strony głównej (jeśli jesteśmy zalogowani): wystarczy wybrać w menu opcję „Panel Użytkownika” -> „Moje konto”.
W jaki sposób mogę zapłacić za dostęp do Portfela Inwestora?
Istnieją 3 możliwości – karta płatnicza, BLIK oraz standardowy przelew.
Czy da się płacić w innych walutach niż PLN?
W chwili obecnej możliwy jest wyłącznie zakup w PLN. Wraz z rozwojem aplikacji będziemy również wprowadzać płatności w innych walutach.
Po nabyciu subskrypcji w moim Panelu Użytkownika pojawił się „mój kod polecający”. Jak mogę go wykorzystać?
Każdy z użytkowników z opłaconym abonamentem otrzymuje własny kod polecający. Możecie przekazywać ten kod znajomym, jeśli będziecie polecać im Portfel Inwestora. Kiedy znajomy wpisze ten kod podczas rejestracji (lub tuż po niej), jego dostęp trial zostanie wydłużony do 3 miesięcy. Z kolei, jeśli ten sam znajomy wykupi jakąkolwiek subskrypcję roczną, Wy otrzymujecie 3-miesięczny darmowy dostęp do Portfela Inwestora (oczywiście z taką subskrypcją, z jakiej obecnie korzystacie). Uwaga: nie ma tutaj limitów. Jeśli 10 Waszych znajomych wykupi roczną subskrypcję, to Wy będziecie korzystać z aplikacji za darmo przez 2,5 roku.