FAQ i pomoc
Kwestie techniczne, błędy, sugestie
Nie mogę uruchomić aplikacji. Jaki jest powód?
Mogą zdarzyć się sytuacje w których wprowadzamy zmiany i aplikacja przez pewien czas nie jest dostępna. Wówczas na ekranie wyświetli się odpowiedni komunikat. Istnieje również możliwość, że aplikacja nie będzie działać odpowiednio bądź będzie zawierać błędy, jeśli użytkownik korzysta ze starej wersji przeglądarki internetowej – wówczas warto dokonać aktualizacji bądź spróbować użyć innej przeglądarki. Jeśli mimo to aplikacja nie działa, prosimy o informację na maila [email protected]
Aplikacja działa bardzo wolno. Z czego to wynika?
Aplikacja może działać wolno w następujących sytuacjach:
A) Użytkownik posiada wiele portfeli, w których zgromadził bardzo dużą liczbę aktywów, w związku z czym aplikacja musi wykonywać więcej obliczeń. W takim przypadku może ona działać wolniej.
B) Użytkownik korzysta ze starej wersji przeglądarki internetowej - wówczas warto dokonać aktualizacji bądź spróbować użyć innej przeglądarki.
C) Użytkownik dokonał zmian, które wymuszają przeprowadzenie wielu obliczeń w danym momencie. Wówczas należy zaczekać na ich zakończenie.
Jeśli jednak aplikacja cały czas działa wolno, pomimo małej liczby aktywów w portfelu, prosimy o zgłoszenie sytuacji przez formularz kontaktowy (dział „Ustawienia” -> „Zgłoś błąd”).
W jaki sposób zmienić tryb na jasny lub ciemny?
Wystarczy, że będąc w aplikacji klikniemy w przycisk słońca lub księżyca, znajdujący się w prawym górnym rogu.
W jaki sposób mogę zgłosić błąd w działaniu Portfela Inwestora?
Wystarczy kliknąć w ikonkę „Ustawienia” (koło zębate w prawym górnym rogu), a następnie przejść do zakładki „Zgłoś błąd”. Bardzo prosimy o wybranie typu zgłoszenia, abyśmy wiedzieli jakiego rodzaju błędu dotyczy zgłoszenie.
W jaki sposób mogę zgłosić sugestie dotyczące Portfela Inwestora?
Wystarczy kliknąć w ikonkę „Ustawienia” (koło zębate w prawym górnym rogu), a następnie przejść do zakładki „Zgłoś błąd”. W samym formularzu należy wybrać „Typ zgłoszenia” i wybrać opcję „Sugestie”.
Baza instrumentów nie zawiera instrumentu, którego poszukuję. Co zrobić?
Prosimy przejść do działu „Ustawienia” -> „Zgłoś błąd”, a następnie przesłać nam informację. Jako „Typ zgłoszenia” prosimy wybrać „Brak instrumentu w bazie”.