FAQ i pomoc
Bezpieczeństwo aplikacji
W ramach importu portfela, używam pliku wygenerowanego na moim koncie brokerskim. Czy ten plik będzie przechowywany w aplikacji?
Aplikacja pobiera informacje z pliku i przedstawia je użytkownikowi do zatwierdzenia. Natychmiast po tej operacji plik jest usuwany. Z kolei silnik AI na którym się opieramy, wyróżnia się tym, że nie używa wspomnianych plików do trenowania swojego modelu. A zatem pliki używane przez użytkowników Portfela Inwestora nie są nigdzie przetwarzane ani przechowywane po wykonaniu operacji importu.
Wprowadzam do aplikacji dane związane z moim majątkiem. W jaki sposób są one zabezpieczone?
Aplikacja Portfel Inwestora składa się z dwóch osobnych obszarów. Pierwszy z nich obejmuje informacje związane z użytkownikiem – panel główny, informacje o subskrypcjach, zgodach marketingowych itd. Drugi obszar to sama aplikacja, która zajmuje się portfelami, ich zawartością oraz wynikami. Oba te obszary są od siebie całkowicie oddzielone, a dane są przechowywane na osobnych serwerach. Taka specyfika aplikacji znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa.
Z naszej strony polecamy jeszcze dwa rozwiązania:
- używanie e-maila, który nie zawiera w sobie imion, nazwisk czy dat urodzenia,
- skorzystanie z uwierzytelniania dwuskładnikowego, które zostanie wprowadzone w pierwszych miesiącach po wprowadzeniu Portfela Inwestora na rynek.
Czy macie w planach dodatkowe funkcje zwiększające poziom bezpieczeństwa aplikacji?
Jak najbardziej. Pracujemy nad wprowadzeniem uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby użytkownicy Portfela Inwestora czuli się jeszcze bardziej komfortowo przy korzystaniu z aplikacji.